2010-04-06

Extratid

Bara onsdag imorgon men jag kan åka till mannen!
Flera orsaker som samverkade, några bra, några dåliga. Jag blev ledig redan imorgon, det är bra.
Mannen hemma o dålig, inte alls bra, men då kan jag ändå få vara hos och med honom och förhoppningsvis till någon nytta...
Vårt liv i ett nötskal då vi ju bor åtskilda.

Kommer att få mycket tid med eget trots att jag inte kommer att vara hemma, så datorn får följa med så att jag kan fixa lite med danslistor o annat. Även stickning och bok åker ner i väskan...

Mycket rar o snäll väninna (hon med tisdagstraditionen) tar hand om vilddjuren.
Har med tillstånd lånat ut dotterns cykel, så att hon (väninnan) lite snabbare än med apostlahästarna ska ta sig emellan sitt och mitt hem.
Dottern använder ju ändå inte cykeln för närvarande då hon mest väntar på att föda barn - en vecka över tiden nu :-/
Nu är Västervik inte så stort men det tar ändå drygt 20 minuter att gå emellan, och det är tid man kanske hellre spenderar på något annat. Sömn t ex, speciellt på morgonen...

Har klarat av tisdagstraditionen, känns bra även om det var fotboll på pub-TV:n. Jag är inte alls road av det, men väninnan är det för oss båda två och lite till...
Men, men det finns ju både vin och kvällstidningar ;-)

Så alltså är det sängen som gäller nu, ska bara fixa väskan först, så att jag kan sova imorgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar