2010-04-18

Bara slut kvar

Helgen börjar närma sig slutet. Det har varit en seg sådan, jag har jobbat båda nätterna, vilket gör att det liksom inte blir helg alls :-(
Dessutom supertrött på grund av sömnbrist, då jag inte kan sova tillräckligt på dagtid. Har testat det mesta, men det går bara inte.
Lite är det ändå kvar av helgen, bra saker, nämligen mina danspass i kväll! Först squaredans och ovanpå det lite bugg. Sån´t gillar vi!!!
Om inte förr så sover jag nog skapligt efter det...
Veckan kommer att springa på rätt kvickt då jag har två jobbnätter igen. Visst, segt är det, men tiden försvinner ändå rätt fort när man tvingas sova på dagtid.
Efter dansen ikväll ser jag närmast fram emot tisdag kväll, då mannen kommer hit. Han har ledig onsdag och det passar kanonbra, då jag inte ska till vuxendagis. Har andra inbokade saker som inte kräver all tid, men ändå blir dagen så pass sönderhackad att det inte är någon vits med att stressa fram och tillbaka till Futurum.
Första tiden att passa är sjukgymnastiken. Första tillfället imorgon, så jag kan tänka mig att det mest blir prat.
En annan grej är kontrollbesiktningen av bågen. Ser fram emot att kunna använda den igen och känner ingen tvekan om huruvida den ska gå igenom. Nya däck har den fått, och dessutom en genomgång. En god vän har hjälpt mig med allt det.
Har sagt det förut: Vänner ska man vara rädd om, man vet aldrig när man kan behöva en...
På tal om vänner, så var det skönt att ha sådan att ta till igår. Jag liksom "ramlade ihop". Blev jätteledsen och bara grät. Bottendeppig, helt enkelt. Vet inte riktigt varför, men tror att flera orsaker bidrar till att det blir så ibland. Kan tänka mig att tröttheten i kombination med abstinens efter mannen var två sådana...

Men den absolut bästa punkten i veckan är ju förstås mys med mannen, räknar ner till tisdag kväll ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar