2010-10-22

Bostadsbyte

Processen med försäljning av huset är igång, en visning har varit o en till blir det nästa vecka. Fördelen är väl att jag tar mig i kragen och städar...

Lägenheten jag så gärna ville ha, blev det ingenting med. Ägaren ville ha avslut omgående på affären o eftersom huset ännu inte är sålt, kunde jag inte köpa. Har ju inga pengar o banken beviljade inte ett lån under tiden.
Det är då bara att ta tag o leta annan lägenhet. Jag söker både både bland bostads- och hyresrätter. Det som är viktigast är att jag ska känna att jag kan trivas, att det blir ett hem o inte bara någonstans att sova.

Tar nu i helgen paus från allt vad boendeproblem heter, åker iväg till mannen istället :-)
Förutom en utflykt på några timmar i morgon, ska vi inte göra något alls mer än bara vara. Ska bli skönt, det är längesen det var bara vi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar